Fioletowy gradient

Witajcie!!!
Ostatnimi czasy naszło mnie na fioletowe paznokcie i sama nie wiem czemu. Nigdy aż tak nie przepadałam za takim kolorem. Ale kiedyś musiał nadejść taki moment więc dzisiaj pokaże wam bardzo łatwy do zrobienia gradient. Jakiś czas temu pokazywałam Wam fioletowy lakier Essie ale postanowiłam go trochę przerobić. Wykonałam bardzo prosty gradient. Kolory dobieracie same, jak lubicie, ja postawiłam na połączenie dwóch ale może być więcej.


Jako bazy użyłam lakieru Essie Full Steam Ahead, który TUTAJ pokazałam. Kiedy lakier przeschnął za pomocą gąbeczki do makijażu nałożyłam kolejny lakier i tym razem przepięknie skomponował mi się Catrice Purple Reign 14. Wcześniej nie miałam pomysłu na ten lakier Catrice więc leżał, czekał i się doczekał :). Na całość nałożyłam Colour Alike Holo Top B. a star., żeby się pięknie mieniło. Na wszystko nałożyłam utwardzacz. W jednym z kolejnych postów przedstawię Wam mój nowy nabytek Top Coat Salon Perfect. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne :)



Pierwszy raz się zdarzyło żeby aż tak spodobał mi się gradient fioletowy ale to połączenie wyszło bardzo fajnie. Niedługo wstawię jeszcze niebieski gradient, który też wyszedł bardzo ciekawie.

Do usłyszenia!!!

12 komentarzy:

  1. Efekt świetny! Też ostatnio się złapałam, że ciągnie mnie do fioletowych lakierów :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory piękne, a holo top dodaje sporo uroku :D no i błysku!
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty tą rękę wykręciłaś na tym pierwszym zdjęciu to ja nie wiem! próbuję i próbuję i nie dam rady tak zrobić ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne są te kolorki :D a gradient wyszedł fantastycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny gradient, w ogóle nie widać granicy między kolorami :) pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne połączenie, kolory idealnie się z sobą stopiły. Na moich paznokciach króluje obecnie gradient w kolorze niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...