Pink Flamenco

Witajcie!!!
Wczoraj było u mnie tak brzydko wieczorem, zaczęło padać i zrobiło się chłodno, nie lubię takiej pogody i mam nadzieję że wróci szybko lato bo mam jeszcze miesiąc wakacji :)
Dzisiaj przedstawię wam mani na drugi tydzień Zabawy w kolory (+)  i tym razem jest kolor różowy. Nie przepadam za tym kolorem ale ostatnio dużo się u mnie dzieję i zauważyłam że podobają mi się kolory za którymi nie przepadałam wcześniej. Powiem tak, róż ten jest przepiękny, takie dziewczęcy. Jest to OPI Pink Flamenco. Przecudownie się błyszczy nawet bez utwardzacza ale z nim jeszcze bardziej.


Jeżeli chodzi o trwałość to jest super!!! Lakier trzymał się około 5-6 dni, potem już zmyłam bo zwyczajnie mi się znudził. Na zdjęciach widzicie dwie warstwy lakieru z utwardzaczem. Szczerze mówiąc to po pomalowaniu tym lakierem paznokci chyba polubię róż. No nie mogę się napatrzeć na paznokcie, są takie przesłodkie.



A wy lubicie takie odcienie???

P.S. Mam do Was pytanie czy macie pomysł jak można pomalować paznokcie w serduszka żeby efektownie wyglądały?

Do usłyszenia!!!

8 komentarzy:

  1. Dla mnie super! :) Ja uwielbiam takie żywe kolory, zrobiłaś mi ochotę na malowanie paznokci, może też zrobię paznokciowy post :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz długie paznokcie :) do wielbicielek różu raczej nie należę, ale u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię róże, chyba zaraz po niebieskościach ;) fajny ten odcień, który prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek! :) tylko jak dla mnie są już za długie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do serduszek - POLECAM TO!
    https://www.youtube.com/watch?v=RPYa97kbbU8&index=13&list=PLibJr3sYEHFqch-Qh19z7isxsGUlMTcJK

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor musiał być z jaką różową rzeczą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłane już dawno :) jakaś pomyłka :)

      Usuń
    2. Aha bo wysłałaś mi ten link http://my-colourful-nails.blogspot.de/2014/08/pink-flamenco.html#comment-form i to mnie zmyliło

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...