Czarno-białe

Witajcie!!!
Ostatnio nie miałam czasu za bardzo wymyślić jakiś wzorków może też dlatego że na uczelni a szczególnie na ćwiczeniach nie zawsze mogę mieć kolorowe pazurki :( Postanowiłam że stworze pazurki w dość stonowanych kolorach a raczej można je nazwać klasyczne, jest to: biel i czerń. Zainspirowało mnie to że wiele z was chodzi do pracy w której nie można mieć kolorowych paznokci a szczególnie neonów :) Wiem że za ciemnymi lakierami może nie każdy przepada ale do pracy idealnie pasują. Poczytajcie TUTAJ I TUTAJ o kolorach paznokci które są ...... "bezpieczne" :) W sumie śmiesznie to brzmi ale inaczej nie da się nazwać. Ale powracając do moich pazurków... użyłam dwóch lakierów od Golden Rose, numer 35 i 76.

Najpierw jako bazy użyłam odżywki Nail Tek II Intensive Therapy a potem dwie warstwy białego lakieru Golden Rose. Po wyschnięciu połowę paznokcia pomalowałam na czarno, możecie zrobić to na oko albo użyć tasiemek jeżeli je macie. Pędzelki w lakierach Golden Rose są dość grube i trochę trudno się malowało na czarno drugą część paznokcia bo bałam się że rozleje na część białą, dlatego radze wybrać cieńszy pędzelek albo bardzo uważać. Mi na szczęście się jakoś udało i nic się nie rozlało :)


Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o moim nowym utwardzaczu Kinetics Kwik Kote. Poleciła mi go aalimkaa i na drugi dzień już go miałam. Kupiłam go w Hebe za ok. 17zł. W buteleczc jest 15ml, myślę że starczy na jakiś czas chociaż to zależy od tego jak często będę zmieniała kolor moim pazurków :)  Powiem tak lakier schnie bardzo szybko i super utwardza lakier, zapach jest trochę drażniący ale nie jest najgorszy. Uwierzcie mi Top Coat Seche Vite jest o wiele gorszy nawet nie da się ich porównać. Moim zdaniem musicie mieć go koniecznie. Jestem z niego bardzo zadowolona i nie zamienię go na inny.... jak na razie :)


I jak wam się podoba takie biało-czarne mani ??

Do usłyszenia!!!



11 komentarzy:

  1. Ten Kwik Kote utwardza i przyśpiesza wysychanie? ;-> I drugie pytanie, czy faktyczni utwardza, bo ja szukam i szukam produktu idealnego i jak na razie wysuszacz znalazłam, ale nic nie przedłuża mi trwałości ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo szybko wysycha i naprawdę utwardza :) polecam go. Wiesz ja zmieniam lakier co parę dni ale ostatnio nie miałam czasu zmienić i trzymały się długo po tym utwardzaczu :)

      Usuń
  2. Mani świetne, a bez Kwika nie wyobrażam sobie życia :) A mam porównanie z wieloma topami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U a mnie ten utwardzacz się nie sprawdza. Co prawa przyspiesza wysychanie lakieru, ale następnego dnia lakier odpada mi całymi płatami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra, fajnie wydłuża pazury! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie masz przecudowne! :))

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim Projekcie Zimowym ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie połączenie białego i czarnego. Te 2 lakiery najszybciej mi się kończą :D
    PS : Proszę dodawaj większe zdjęcia bo ja ślepa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam seche vite i bardzo lubią, ale skoro zachwalasz ten to zapisze go na mojej wish liście :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wygląda, powtórzę to u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają Twoje pazurki. Niby proste a bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...