Niebieski gradient

Witajcie!!!

Dzisiaj przedstawię Wam bardzo proste do wykonania mani. Jest to gradient. Już dawno nie robiłam żadnego zdobienia bo nie mam na to czasu. Tak to już jest na uczelni, nauka i jeszcze raz nauka.
Pewnie wiele z was słyszało o gradiencie. Jakiś czas temu ombre było bardzo modne szczególnie na włosach. Moda trochę minęła ale na paznokciach efekt ten nigdy się nie nudzi. Przynajmniej mi. Ombre różni się od gradientu i czasami wiele osób się myli. Ombre na paznokciach polega na tym że każdy jest w innym kolorze, od jaśniejszego do ciemniejszego a gradient to jest to cieniowanie za pomocą gąbeczki :)

Wykonanie gradientu jest bardzo proste. Potrzebujemy do jego wykonania tylko kilku kolorów lub nawet dwóch. Tym razem postanowiłam zrobić niebieskie a może w kolejnych postach pokaże wam z udziałem innych kolorów.


Do tego mani użyłam trzech lakierów:
- Formula X Reckless
- Essie Avenue Maintain
- Formula X Centigrade
Do cieniowania użyłam gąbeczki do makijażu. Uważam że nadaje się do tego najlepiej. Wszystko na końcu pomalowałam utwardzaczem.
Na tych zdjęciach to lakiery wyszły bardziej morskie, sama nie wiem dlaczego. Ale bardzo mi się podoba i nawet chyba zrobię też takie morskie.

Ostatnio kupiłam nowy Top Coat Kwik Kote w Hebe za 17zł. Poleciła mi go aalimkaa i mam nadzieję że będzie idealny i bardzo szybko schnie. Udanej soboty a ja idę przetestować nowy utwardzacz :)

A wy lubicie gradient?? :)

Do usłyszenia!!!!

7 komentarzy:

  1. uwielbiam niebieskie paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie robiłam ale bardzo podobają mi się takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie! uwielbiam gradient a niebieski to już w ogóle! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam gradienty, a jeszcze bardziej Twoje pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne masz paznokcie, gradient boski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ci wyszło. Długie masz te pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...