Models own absinthe

Witam na nowym blogu dotyczącym spraw okołopaznokciowych :) To jest moja pierwsza notka i szczerze mówiąc nie myślałam ze będzie to aż tak stresujące.....
Moja przygodę z lakierami zaczęła się na początku liceum czyli dość niedawno ale w całości mnie pochłonęła :) Na początku nie myślałam nad założeniem bloga ale jedna z blogerek namówiła mnie do tego że jest to fajna zabawa... i  się skusiłam :)

W mojej pierwszej notce chce przedstawić jeden z moich ulubionych lakierów Models Own Absinthe. Kupiłam go podczas wyjazdu w Londynie. Przez pewien czas nie zachęcał mnie do użycia przez swoja "gęstość" ale skusiłam się niedawno go użyć i nie zawiódł mnie :)


Lakier w buteleczce wygląda cudownie i tym chyba mnie zachęcił do jego kupna. Lakier na paznokciach wygląda cudownie i bardzo dobrze się nim maluje. Po nałożeniu utwardzacza końcówki delikatnie się starły po 4-5 dniach. Co prawda jest dość gęsty ale poradziłam sobie z tym problemem.
Słyszałam wiele na temat rozcieńczania lakierów kiedy są one za gęste ale uważam ze ten Models Own nie zasługuje na to. Postanowiłam włożyć buteleczkę do gorącej wody ale nie wrzącej ( żeby opakowanie nie pękło) na pare minut i gotowe :)

Zdjęcia przy świetle dziennym :)




Jeżeli nie macie jeszcze takiej zieleni to polecam do waszej kolekcji.... :) Co prawda kupiłam go w Anglii na promocji w Superdrug 3 za 2 wiec te trzy lakiery Models Own wyszły śmiesznie tanio,jednak i tak bym go kupiła w normalnej cenie bo od dawna polowałam na niego .... :)
W rzeczywistości lakier wygląda o wiele lepiej i  bardziej się "mieni".

Do usłyszenia !!!

14 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo lubię! Życzę powodzenia!! :* Jak możesz to wyłącz weryfikacje obrazkową podczas dodawania komentarzy, bo to nieco denerwujące jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodaj "gadżet" obserwatorzy, bo nie mogę zaobserwować :)

      Usuń
    2. Dzieki :) Każda uwaga jest dla mnie cenna. Teraz juz mozesz "zaobserwowac"

      Usuń
    3. Nadal nie mogę zaobserwować :(

      Usuń
    4. Teraz juz bedziesz mogła :)

      Usuń
  2. Tylko dodałaś obserwowanie przez Google + i widze, że nawet komentarz napisałaś przez to właśnie konto. Dodaj gadżet zwykłych obserwatorów. Zapewne dodałaś tych z Google +. Znajdziesz go w tych zakładkach gadżety klikając po lewej stronie w "wiecej gadżetów" i tam powinno sie to pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz juz powinno byc dobrze :) Dzieki jeszcze raz za rade,dopiero zaczełam wiec musze sie wszystkiego nauczyc :)

      Usuń
    2. Jest dobrze :D Jakbyś miała pytania to wal śmiało. Też kiedyś zaczynałam i to wszystko było dla mnie ciężkie do ogarnięcia :) Powodzenia :*

      Usuń
    3. Dzieki :) Jak bede miala jakis problem na pewno napisze.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To dzieki tobie założyłam tego bloga :) dzieki :)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za udaną przygodę z blogowaniem, zostaję u Ciebie na dłużej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki,ciesze sie ze sie podoba :) Dopiero poczatek ale kazdy musial kiedys zaczac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...