Orly Santa Fe Rose

Witajcie!!!!
W moim dzisiejszym poście chce wam przedstawić lakier Orly Santa Fe Rose. Lakier ten ma dość specyficzny kolor i nie jestem do końca do niego przekonana ale czasami mam ochotę nim pomalować paznokcie.
Buteleczka zawiera 18 ml lakieru a pędzelek jest wyśmienity,tak jak we wszystkich lakierach Orly :) Ma bardzo dobra konsystencje,nabiera się idealna ilość lakieru i nie zalewa skórek. Jak dla mnie to ten lakier ma dziwny zapach przy malowaniu. Jest trochę drażniący ale już się do niego przyzwyczaiłam :)
Na zdjęciach widzicie dwie warstwy lakieru nałożonego na odżywkę Nail Tek. Na koniec użyłam jeszcze utwardzacza od Colour alike.
Kilka zdjęć w świetle dziennym:





Po kilku dniach na ten lakier nałożyłam jeszcze top brokatowy od Revlon i lakier wygląda zupełnie inaczej :)



Lakiery Orly można kupić w sklepie internetowym,nigdy nie widziałam w sklepach stacjonarnych. Lakiery tej firmy są naprawdę dobre.

A wam jak się podoba??? 

Do usłyszenia!!!

4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...