Mój ulubiony krem do rąk :)

Dzisiaj w swojej notce jako że mam dość zabiegany dzień chce pokazać swój ulubiony krem. Przetestowałam bardzo dużo kremów ponieważ długo nie mogłam znaleźć tego jedynego :) Jeden był  za gęsty a drugi za tłusty. Już tyle tych kremów przetestowałam wiec przestałam szukać.....
Pewnego razu na zakupach weszłam do drogerii Hebe i moją uwagę zwrócił krem do rak firmy Tołpa. Nigdy wcześniej go nie widziałam wiec postanowiłam go kupić i przetestować.

Krem sprawuje się bardzo dobrze i jest jak dla mnie idealnej gęstości,nie jest ani za tłusty ani za wodnisty. Po nałożeniu wchłania się bardzo szybko wiec stosuje go bardzo często ponieważ nie muszę się martwić że będe miała tłuste albo śliskie ręce. 
Na tubce jest napisane że nie zawiera żadnych alergenów ani sztucznych barwników. Ta wiadomość mnie cieszy ponieważ jestem alergikiem i jestem wrażliwa na różne substancje więc tym bardziej zachęcił mnie do jego zakupu.




Polecam ten krem ponieważ idealnie nawilża dłonie. Jego dużym plusem jest cena (w promocji można znaleźć nawet za 7-8 zł ) oraz dostępność. To jest moja druga tubka i na pewno nie ostatnia :)
Ja znalazłam swój ulubiony krem do rąk :) 

A jakie wy macie ulubiony krem? 

Do usłyszenia !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...