Gradient i Tasiemki :)

Witajcie!!
Dzisiaj będzie dość nietypowy post, ponieważ pokaże Wam mani wykonane przez mojego chłopaka. Już mówię dlaczego. Jakiś czas temu kendall wstawiła post gdzie jej chłopak wykazał się kreatywnością i wyszło mu naprawdę świetnie. Rozmawiając z nią później podsunęła mi pomysł abym też namówiła swojego chłopaka do zmajstrowania czegoś na paznokciach. Pomyślałam, że wyśmieje mnie od razu jak mu o tym wspomnę ale okazało się inaczej. Bardzo spodobał mu się pomysł i zabrał się do pracy. Nie powiem wszystko trwało dość długo ale efekt wyszedł bardzo ciekawie. Ale same już to oceńcie :)


I jak uważacie? Mi się bardzo spodobało. Na początku miał być sam gradient ale zaczął kombinować z tasiemkami i powiedział że będą na wszystkich. Nic mu nie pomagałam bo nawet nie pozwolił. Siedziałam i czekałam. Szczerze, to kiedy zobaczyłam efekt końcowy to nawet nie byłam w stanie nic powiedzieć. Zatkało mnie bo nie spodziewałam się że aż tak super wyjdzie.Wiem że nie wszystko jest idealnie równo ale jestem z niego bardzo dumna :)


Zostały użyte trzy lakiery:
- Sally Hansen White On
- Essie Avenue Maintain
- Salon Perfect Baby Blues

P.S. Już Łukasz się pytał kiedy będzie mógł znowu coś mi namalować na paznokciach ?! :)

Do usłyszenia!!!

15 komentarzy:

  1. kolejny zdolny chłopak :D ja bym się bała mojemu dać zaszaleć bo by mi jakieś elektryczne mani pewnie zrobił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się bałam dać mojemu na początku ale potem jakoś mu poszło :)

      Usuń
  2. wyszło świetnie, widzę, że Twój chłopak też polubił tasiemki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolny chłopak ;-D Bardzo fajnie mu wyszło to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, szacun! mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe noo efekt super! pozwalaj mu cześciej malować Ci pazurki ;D ewidentnie ma chlopak talent ;p
    bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam że ma talent :) może jeszcze kiedyś dam mu pomalować :) <3

      Usuń
  6. Ooo piękne, długie paznokcie, uwielbiam takie! :) Zdobienie również bardzo ładne :) Obserwuję :) bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam długie paznokcie i nie wyobrażam sobie mieć teraz innych :)

      Usuń
  7. Jeżeli zrobił to Łukasz to nie jest to trudne do zrobienia :) spróbuj ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...