Colour Alike 503

Witajcie!!!
W dzisiejszym poście chce Wam przedstawić jeden z zimowych holograficznych lakierów. Ukazał się w zeszłym roku w grudniu. Jest to Colour Alike O w Bombkę 503. Jest To burgund z odcieniem różowym o wykończeniu holograficznym.


Jak wyżej zauważyłyście lakier pięknie mieni się w buteleczce a na paznokciach wygląda jeszcze ładniej. Rozprowadza się bardzo dobrze i tak naprawdę jedna warstwa wystarcza do pełnego krycia. Nie zostawia smug. Schnie bardzo szybko i co teraz zauważyłam pachnie!! Wcześniej nie zwracałam na to uwagi ale teraz wydaje mi się, że wszystkie pachną.


Był to jeden z moich pierwszych lakierów od Colour Alike i jestem bardzo z niego zadowolona. Moim zdaniem pasuje idealnie na okres świąteczny ale na co dzień też. Warto to go mieć w  swojej kolekcji.

Do usłyszenia!!!

7 komentarzy:

  1. Piękny! CA nie zawodzi :) Szkoda tylko, ze tak trudno dostępne stacjonarnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ale może z czasem będzie łatwiej je kupić w sklepach stacjonarnych :)

      Usuń
  2. masz fanstaczyny nagłówek :) uwielbiam lakiery ood CA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nagłówek też mi się bardzo podoba :) A lakiery CA są świetne :)

      Usuń
  3. świetny jest, uwielbiam holosie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również od pierwszego pomalowania zakochałam sie w lakierach Colour Alike powoli powiększam ich kolekcję i nie trafiłam na ani jednego bubla :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...