OPI A Woman's Prague-Ative

Witajcie!!!
Kiedy byłam ostatnio u mojej przyjaciółki dała mi lakier do przetestowania. Kiedy go wyjęłam w domu od razu mi się skojarzył z prawdziwą złota jesienią. Cudownie się mieni w słońcu i jest trochę opalizujący. Powiem tak wygląda cudnie ale nie wiem czy bym chciała go nosić przez dłuższy czas. Po kilku dniach "noszenia" zwyczajnie mi się znudził. 
Dzisiaj pokaże wam lakier z kolekcji Euro Centrale, OPI A Woman's Prague-Ative. Jakiś czas temu z tej samej kolekcji pokazywałam wam inny przepiękny lakier TUTAJ.


Kolekcja Euro Centrale pochodzi z 2013 roku ( wiosna-lato). Kolekcja miała na celu połączeniu czterech krajów Europy Środkowej: Czechy, Węgry, Rumunię i Polskę.
Jak same widzicie lakier prezentuje się ślicznie, cudnie się mieni w słońcu. Lakier ma idealną konsystencje. No cóż tu więcej mówić o lakierach OPI, są idealne. Lakier OPI A Woman's Prague-Ative ma niespotykany miedziany kolor i jak wspominałam wcześniej w słońcu wygląda jak lakier opalizujący. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy. Lakier zmywa się w miarę dobrze, nie farbuje skórek wokół paznokci.Żałuje tylko że cena tych lakierów nie zmienia się. Tylko na Targach Kosmetycznych cena spada.



Doszłam do wniosku że wszystkie lakiery OPI są piękne, wszystkie mi się podobają. Każdy ma swój urok. Jednak żeby mieć je wszystkie to... jest moje wielkie marzenie, które może kiedyś się spełni.

Do usłyszenia!!!!

11 komentarzy:

  1. /Co tu wchodzę, to masz coraz dłuższe pazury ^^ Zazdroszczę! ;-D Co do koloru lakieru mam jakoś mieszane uczucia... Niby ładny, ale nie ma "tego czegoś" ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty ostatnio skróciłam pazurki :) No wiem lakiery jest ładny ale raczej nie w moim stylu :)

      Usuń
  2. Oj chciałabym sobie pozwolić na taką długość paznokci ! :) Większość moich lakierów ma kremowe wykończenie, ciężko mi się przekonać do czegokolwiek z brokatem/drobinkami :P Taka natura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedys spróbować, ja też nie lubiłam ale raz pomalowałam i teraz uwielbiam lakiery brokatowe :)

      Usuń
  3. Tak, lakiery OPI również mi się podobają, ale cena mnie ogranicza niestety. Twoje pazurki robią wrażenie. Super. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo lakiery OPI są dość drogie ale raz na jakiś czas mozna kupić i warto miec przynajmniej jeden w swojej kolekcji. :)

      Usuń
  4. Fajny miedziany odcień :-) Idealny na jesień :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...