OPI Do You Have This Color In Stockholm

Witajcie!!!!
Ostatnio doszłam do wniosku że strasznie szybko minął ten rok. Już jest listopad a niedawno zaczynały się wakacje. Uwielbiam lato więc trochę żałuję że się tak szybko skończyło ale jesień też ma swój urok :)

Ale dzisiaj chce wam pokazać jeden z ładniejszych fioletowych lakierów, który kupiłam sobie z okazji urodzin. Miałam taki cel ze pomaluje nim paznokcie dopiero w dniu swoich urodzin, czyli dzisiaj ale nie wytrzymałam i kilka dni temu miałam już gotowe pazurki na dzisiejszy dzień:)
Urodziny ma się raz w roku przez jeden dzień więc lakier musi być wyjątkowy. Nie wiem czy pamiętacie ale kilka miesięcy temu pokazałam wam lakier który kupiłam za zdana maturę,  TUTAJ.
Zauważyłam że lubię kupować i wybierać lakiery na jakąś okazję, jest mi jakoś łatwiej się zdecydować. Przedstawiam wam kolejny lakier z kolekcji Nordic. Ostatnio mogłyście zobaczyć inny lakier z tej kolekcji, tutaj. Dzisiaj pokaże wam OPI  Do You Have This Color In Stockholm? 




A tak wygląda ten sam lakier w cieniu.


Przepiękny!! Kolor jest niespotykany. Na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły fiolet lecz po pomalowaniu możemy zauważyć że jest to fiolet z kroplą chabru. Powiem tak jeżeli chodzi o zdjęcia to było bardzo trudno uchwycić kolor lakieru. Raz jest fioletowy a później staje się (trochę) neonowy, bardzo napigmentowany chabrem. Do pełnego krycia potrzeba 2-3 warstw. Ja położyłam dwie ale są delikatne prześwity, szczególnie na końcach paznokci. Trochę się zawiodłam ale kolor wszystko zrekompensował.

Polubiłyście OPI  Do You Have This Color In Stockholm?


Do usłyszenia!!!

4 komentarze:

  1. Kolor jest niesamowity :) Dwie warstwy wyglądają ładnie, wystarczająco jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor idealny uwielbiam takie:)
    Pozdrawiam:)
    http://produktyzywienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kolor :D a długość mnie zaskakuje za każdym razem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, a Twoje paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...