Kiko Sugar Mat 636

Witajcie!!!
W dzisiejszym poście chce wam przedstawić mój ukochany lakier Kiko o którym od dawna marzyłam. Zrobiłam taki mały, lakierowy prezent dla siebie z okazji zdania matury :) Tak dzisiaj oficjalnie dostałam wyniki i matura zdana :)
Może trochę wcześniej kupiłam ten lakier  bo wyniki były dopiero dzisiaj ale się opłacało :)
Lakier ten ma przepiękny morski kolor ale chyba nie wspomniałam wcześniej że jest to piasek. Kiko ma bardzo fajny pędzelek nie jest bardzo cienki ale nie jest też za gruby. Dobrze się nakłada i najważniejsze nie rozlewa się. Chociaż to by było trudne w lakierze piaskowym.... Schnie szybko i dosyć długo się trzyma, nawet końcówki się nie ścierają.
Jeżeli bede miała możliwość kupna lakieru tej firmy nie zawaham się go kupić :)






Jak dla mnie ten lakier jest piękny i ciesze się że mam go w swojej kolekcji :) Udany prezent sobie zrobiłam za zdana maturę  :)

A wy co o nim sądzicie ???

Do usłyszenia!!!!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję Kochana ! W takich momentach właśnie do mnie dochodzi jaka ja już stara jestem :) Maturę zdawałam jeszcze na starych zasadach i było to jakieś 11 lat temu. Bożeee przerażające to trochę :)
    A lakier jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, lakier cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kolor piękny .;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kolor sobie kupiłaś i ładne masz paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super kolorek, daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tez maturka sie udala :D gratuluje
    a lakier sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...