Trochę klasycznie :)

Witajcie!!!
Ostatnio kiedy siedziałam przed komputerem pomyślałam że jeszcze nigdy nie malowałam paznokci moim Orly do french manicure,który kupiłam niedawno. Kiedy po niego sięgnełam miałam zamiar zrobić zwykły french ale pomyślałam że to nudne i postanowiłam poszaleć z brokatem. Zamówiłam brokat już parę tygodni temu i nie miałam na niego pomysłu.
Oto kilka zdjęć:


Jako bazy użyłam Orly Sheer Beauty ( położyłam 3 warstwy dla pełnego krycia ),później na same końcówki nasypałam srebrnego brokatu. 
Każdy ma inne metody nakładania brokatu bo jest kilka sposobów. Próbowałam jeszcze nakładania go na paznokieć patyczkiem kosmetycznym,który wcześniej delikatnie zwilżyłam wodą i namoczyłam w brokacie. Później przykładamy do paznokcia i nakładamy gdzie chcemy. Ja przeważnie nakładam tylko na końcówki bo całe paznokcie w brokacie nie podobają mi się.
Na koniec pomalowałam utwardzaczem od Sally Hansen Hard as Nails Hardener.






Powiem szczerze że robiłam to drugi raz w życiu i efekt bardzo mi się podoba ale później mam wszystko w brokacie :) Ale efekt dla mnie jest super.

A wam jak się podoba? Używałyście brokatu do zdobień?

Do usłyszenia!!!

4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...