Colour Alike 452 Szara migotka

Witajcie!!!
Jako że jestem teraz na krótkich wakacjach to postanowiłam napisać kolejna notkę chociaż uwierzcie mi nie mam zbyt dużo czasu.A to dziwne na wakacjach.Jeszcze ta zmiana czasu i porządnie wyspać się nie mogę.
No ale cóż muszę się jakoś przyzwyczaić.
W dzisiejszym poście chce wam przedstawić jeden z moich ulubionych lakierów od colorowo. Jest to szara migotka.W tym lakierze zakochałam się od pierwszego pomalowania paznokci a gęstość i pędzelek są wyśmienite :)  Lakier ten urzekł mnie tym ze mieni się w każdym kolorze i ma w sobie to coś :)
Oto kilka zdjęć :)










Mogę śmiało stwierdzić że lakiery tej firmy są najlepsze :)

A wy co sądzicie o tym lakierze??

Do usłyszenia !!! :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...