Essie Full Steam Ahead

Witajcie!!!
Dzisiaj chce wam przedstawić piękny fioletowy lakier Essie. Pochodzi on z letniej kolekcji 2013.
Full Steam Ahead to bardzo jaśniutki fiolet z delikatnym srebrnym shimmerem. Gęstość lakieru jest idealna,nic się nie rozlewa.Lakiery Essie podzielone są na lakiery profesionalne jak i do produkcji masowej. Wersja masowa ma gęstszą konsystencje.Jeżeli chodzi o trwałość to jak dla mnie są bardzo trwałe. Po nałożeniu utwardzacza mogą wytrzymać nawet do 7 dni.
Lakiery masowe kosztują około 35 zł a w wersji profesjonalnej 45 zł.
Kilka zdjęć w świetle dziennym:







Lakiery Essie są dostępne z pędzelkiem profesjonalnym (wąski ) i do produkcji masowej ( szeroki ).
Ja posiadam lakier z pędzelkiem wąskim i uważam że nimi lepiej się maluje. Tymi drugimi też dobrze ale mi przypasowały węższe. Same musicie spróbować który będzie wam pasować :)

W USA i Kanadzie jest tylko pędzelek wąski.

A wy jakie macie ulubione lakiery Essie ?

Do usłyszenia!!! :)


4 komentarze:

  1. to jeden z moich ulubionych essiaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też :) nie lubie za bardzo fioletów ale ten mnie urzekł :)

      Usuń
  2. Super kolor, chyba skuszę się na niego w końcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten odcień :) Ja nie miałam jeszcze żadnego lakieru Essie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...