Colour Alike Typografia G

Witajcie!!!
Ostatnio przeglądając swoje lakiery zauważyłam że dawno nie miałam paznokci w kolorze czerwono-malinowym. Może dlatego że nie zawsze mogę mieć nim pomalowane na ćwiczenia na uczelni ale było teraz kilka dni wolnych więc się skusiłam :)

Sięgnęłam po jeden z moim ulubionych lakierów od Colour Alike z kolekcji Typografia. Kupiłam go już dość dawno i właśnie zauważyłam że się kończy i będę musiała zrobić zamówienie. Wszystkie lakiery z tej kolekcji kosztują okol 11zł. W buteleczce mieści się 8ml.
Powiem tak w kolorze od razu się zakochałam, jest to czerwień z nutką "maliny". Ma idealną kremową konsystencje i kryje już po jednej warstwie. Uwierzcie mi naprawdę pięknie się błyszczy, "świeci" nawet bez Top Coatu.


Na koniec pokaże wam ten sam lakier w troszeczkę innym wydaniu. Jak dla mnie kolor się zmienił ale wygląda cudownie :)



I jak wam się spodobał taki kolor? Którą wersje wolicie? Macie jakieś doświadczenia z kolekcją Typografia od Color Alike?  Ja jestem bardzo zadowolona ze wszystkich lakierów tej firmy. 

Do usłyszenia!!!

13 komentarzy:

  1. Matowa wersja cudowna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor. Bardziej podoba mi się wersja błyszcząca.
    A z Typografii to nie mam chyba żadnego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie kupić lakier z tej serii, bardzo dobre są :)

      Usuń
  3. uroczy ;) wolę wersję matową ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor. Coraz bardziej przekonuję się do matowych paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio się przekonałam i teraz mogłabym mieć cały czas matowe :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie w macie podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już pisałam na fb zdecydowanie podoba mi się wersja matowa. Mrożona malinka..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...