Inglot 958

Witajcie!!!
W zeszłym tygodniu miałam urodziny więc nie mogło zabraknąć lakierowego prezentu. Dostałam lakier firmy Inglot 958. Jako że uwielbiam wszystko co jest związane z lakierami i pielęgnacja paznokci to bardzo się ucieszyłam. Jest to mój drugi lakier tej firmy i nigdy nie byłam fanką tych lakierów, ponieważ dla mnie są nietrwałe i szybko odpryskują. Cena też nie jest rewelacyjna około 19zł za sztukę. Ale..... lakier zaskoczył mnie bardzo pozytywnie  i zmieniłam zdanie na temat tych lakierów.
Zapraszam do oglądania zdjęć :)




Na pierwszy rzut oka wydaje się że jest to zwykły fiolet lecz w świetle dziennym delikatnie połyskuje shimmerem, nawet nie wiem jak to określić. Bardzo ładnie wygląda na pazurkach a co najważniejsze bardzo dobrze się rozprowadza i nie rozlewa się na skórki. Lakiery Inglot mają cienki pędzelek i są dość rzadkie ale super się nimi maluje. Jeżeli chodzi o trwałość to lakier mnie zaskoczył :) Trzymał się bardzo ładnie i nie odprysł. Jestem z niego bardzo zadowolona i możliwe że skuszę na jeszcze jeden lakier tej firmy :)

Do usłyszenia!!!


9 komentarzy:

  1. Piękny kolor. Ja jakoś nie mogę się przekonać do Inglotowskich lakierów. Jakoś w ogóle mnie do nich nie ciągnie :) Chociaż ostatnio byłam w Inglocie i była jakaś seria lakierów, która mi sie bardzo spodobała (taka brokatowa), jednak po moich nieudanych początkach z ich lakierami wyszłam ze sklepu z pustymi rękoma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja też nie mogłam się do tych lakierow przekonać ale ten dostałam jako prezent i bardzo mi się spodobał i trzymał się wyjątkowo długo :)

      Usuń
  2. Piękne, długie paznokcie. Ja swoje musiałam niestety obciąć kilka dni temu, ale zapuszczam od nowa :P A kolor też bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo polubiłam fiolety więc ten prezent był strzałem w 10 !! :)

      Usuń
  3. Z Iglota miałam kiedyś jeden lakier. Ten kolor bardzo mi się podoba. Cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny fiolet, mam bardzo podobny z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Lakiery Inglota to moja pierwsza lakierowa miłość ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...