Miss Rose

Witajcie!
Jest sobota i chce wam przedstawić post który napisałam wczoraj lecąc samolotem na wakacje-niespodzianka. To znaczy nie wiedziałam gdzie jadę i na ile ale nie będe już pisać o swoich podróżach tylko o ciekawym zdobieniu,które wykonałam jeszcze przed wyjazdem.

Ostatnio zamówiłam zestaw dwóch lakierów i dwóch zamszy. Od jakiegoś czasu ciekawiła mnie ta metoda zdobienia ale przeczytałam że zamsz czasami odpada po myciu,szybko się brudzi i trzeba bardzo na niego uważać. Jednak skusiłam się żeby kupić ten zestaw,kosztował tylko 3,50 zł wiec to nie majątek :)




Na początku użyłam jako bazy fioletowego lakieru z zestawu. Na palec serdeczny nałożyłam trochę zamszu a resztę otrzepałam pędzelkiem dołączonym do zestawu.Wszystko na koniec trzeba delikatnie docisnąć i gotowe.Na resztę paznokci położyłam Top Coat od colorowo.







Tak wygląda zamsz w słoiczku
Zdobienie z zamszem nie jest bardzo pracochłonne ale dla mnie to nie jest zdobienie na co dzień. Jednak na jakieś wyjścia jest fajne :) Nie jest trudne do zrobienia i jeżeli macie czas to warto spróbować.

Czy wy próbowałyście zamszu na paznokciach ?? :)

Do usłyszenia !!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...