Różowo mi.... ;)

Witajcie!!!
Jak sam tytuł mojego postu wskazuje "różowo mi..." i sama nie wiem dlaczego. Pokochałam ostatnio te kolory a ten lakier jest moim ulubionym. Jest to Savina Shock Me. I jak sama nazwa wskazuje lakier elektryzuje i szokuje. Podchodzi trochę pod lakiery neonowe bo bardzo przykuwa wzrok.
Pierwszy raz lakier tej firmy zobaczyłam na jednym z blogów i postanowiłam że upoluje jakiś lakier na najbliższych targach i udało mi się. Znalazłam go w koszyczku i kosztował jakieś 12zł. Tak mi się wydaje bo już nie pamiętam dokładnie tych cen.


Lakier po pomalowaniu pierwszej warstwy staje się matowy a po drugiej jest pół matowy. Jednak ja nałożyłam Top Coat i pięknie się świeci. Ale w macie wygląda też cudownie. Gotując niedawno obiad przez przypadek umieściłam pomalowane paznokcie nad gotującym się garnkiem i para bardzo ładnie zmatowiłam mi lakier. Już dawno słyszałam że można tak zrobić ale jakoś nie miałam okazji tego spróbować. Ale teraz już wiem że to działa i polecam :)



Do usłyszenia!!!

11 komentarzy:

  1. Śliczny kolor :)
    A buteleczka jak China Glaze :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki... zwykły - chociaż może lepiej będzie brzmiało tradycyjny ;-) Ładny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałabym że tradycyjny, może na zdjeciach tego nie widać ale jest bardzo neonowy :) a ja takiego koloru u siebie wczesniej nie miałam. ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor i płytka paznokcia. ;)
    Zapraszam. ! http://fashion-beautynails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...