OPI This Gown Needs A Crown

Witajcie!!!
W ostatnim z postów pokazałam wam co kupiłam na targach, cudownie było ;) więc zacznę dzisiaj od pokazania pierwszego Lakieru i padło na srebrzysty OPI This Gown Needs A Crown. Powiem tak, lakier cudnie wygląda na paznokciach ale w buteleczce zupełnie inaczej. Kiedy moja przyjaciółka zobaczyła jak wygląda na moich pazurkach to stwierdziła że kolejnym razem na pewno go kupi. I nic dziwnego bo pięknie mieni się w świetle ;)


Jeżeli chodzi o trwałość to jak zwykle genialna, lakier trzyma się cudnie do tygodnia bo potem zwyczajnie mi się już nudzi. Sama się teraz dziwie jak mogłam wytrzymać w ferie zimowe z hybryda przed dwa tygodnie? Nie wiem jak to możliwe. No ale ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad kupnem kilku lakierów hybrydowych żeby spróbować. Wracając do OPIka to przy malowaniu nim trochę mi się rozlewał i nie wiem czemu. Pierwszy raz mi się to zdarzyło w tych lakierach ale może nie wstrząsnęłam nim nie wiem, zaobserwuje to kolejnym razem. Jeżeli chodzi o zmywanie go to trochę było ciężko ale jak na lakier o trochę takiej piaskowej teksturze to schodził bardzo ładnie.



Do usłyszenia!!!

9 komentarzy:

  1. świetny! :) uwielbiam takie srebrzyste lakiery i chętnie bym go przygarnęła do swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny :) lubię u kogoś takie paznokcie, ale sama z takim kolorem średnio się czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny lakier, bardzo ładnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, ale chyba bardziej na zimę :D kojarzy mi się z zamarzniętymi szybami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie, ale to raczej nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co w moim tez nie ale ten skradł moje serce ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...