Targi Beauty Forum 2014

Witajcie!!!
Tak jak w zeszłym tygodniu wspominałam w weekend odbyły się Targi kosmetyczne w Warszawie. Pierwszy raz się na nie wybrałam i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Powiem szczerze że od dawna bardzo chciałam na nie iść i w końcu moje marzenie się spełniło. Może nie kupiłam zbyt wielu lakierów ale i tak jestem bardzo zadowolona.

Mollon 154 i 148, Color Club Beyond The Mistletoe i Coastline, ORLY Go Deeper
OPI This Gown Needs A Crown, OPI POLKA.COM, OPI Can't Let Go, Savina Shock Me
Flormar Coral Red i Black Minimalism 

Chyba najbardziej spodobała mi się promocja lakierów OPI, ponieważ kosztowały 10zł w jednym koszyczku więc postanowiłam coś wybrać i jak widzicie wybrałam 3. Ale powiem wam że kolejka była niesamowita, długo się stało do kasy.....
Lakier Cuccio dostałam razem z kremem na skórki prawie zaraz jak tylko weszłam na targi, taka miła niespodzianka ;)

Teraz już nie mogę się doczekać targów w marcu ;) W kolejnych postach będę wam pokazywać jak te lakiery wyglądają. Powiem tylko że już dwa lakiery mnie zaskoczyły tym jak wyglądają ;)

Do usłyszenia!!!

9 komentarzy:

  1. Ja na targi wybieram się zwykle do Łodzi :). Fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego Orly jak wyglądać będzie na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sprawa takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ale moj portfel sie az tak nie cieszy ;)

      Usuń
  4. genialne są te OPI! :D zwłaszcza ten w środeczku:P pokazuj go szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu pomaluje nim paznokcie i zaraz wstawiam ;)

      Usuń
  5. fajowe zakupy! hehe, targi są uzależniające :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...