Serduszka....

Witajcie!!!
Tak jak napisałam w środę dzisiaj pokaże Wam mani które wczoraj wykonałam. Jak widzicie zrobiłam serduszka i zrobiłam je pierwszy raz w życiu Nawet spodobało mi się to ;)
Ale już mówię o co chodzi. Dzisiaj razem z moim chłopakiem mamy pierwsza rocznice i chciałam jakoś nawiązać do tego swoimi paznokciami. Nie wiedziałam co zrobić. Myślałam jeszcze nad różowymi paznokciami ale jednak czerwień zwyciężyła. I tak o to wyszły serduszka na palcu serdecznym :)


Powiem tak mam nadzieję że mój chłopak zwróci na to uwagę (liczę na to) ale facet to facet, trudno zgadnąć.
Ale wracając do mojego mani , na resztę położyłam po jednej cyrkonii dla urozmaicenia. Jako bazy(czerwony lakier) użyłam Catrice Where Is My Ferrari 52 oraz Sally Hansen White On 300. Szczerze to pierwszy raz użyłam tego Catrice bo wcześniej nie miałam na niego pomysłu.
Serduszka zrobiłam za pomocą sondy. Wystarczy zrobić dwie malutkie kropki obok siebie i potem je połączyć. Proste do zrobienia a efekt super!! :)



A wy malujecie specjalnie pazurki na jakieś okazje?? :)

Do usłyszenia!!!

9 komentarzy:

  1. Ale super! uwielbiam czerwone paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszło :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeważnie nie maluję okazyjnie paznokci, chyba że najdzie mnie na to ochota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję rocznicy ;) pazurki śliczne, koniecznie daj znać czy chłopak zauważył ;D
    ja teraz maluję paznokcie codziennie, bo biorę udział w wyzwaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie! super te serduszka i fajny dodatek malutkich cyrkonii na reszcie :)
    gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. oby tak dalej! :) ja maluję sporadycznie, ale na rocznicę moją i M. niestety nie zdążyłam nic wykombinować :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, jakie słodkie :3 Śliczne!
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, ale faceci rzadko łapią takie subtelne aluzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...