Flormar 430

Witajcie!!!
Ostatnio bardzo polubiłam kolor niebieski i postanowiłam że dzisiaj przedstawię Wam kolejny przepiękny lakier firmy Flormar 430. Szafa tej firmy znajduje się w drogeriach Jasmin i jest dość spory wybór. Nie mogłam przejść obok tego lakieru obojętnie.


Lakier ma dość długi,cienki pędzelek którym malowało sie bardzo dobrze. Ma idealna konsystencje, nie rozlewa się na skórki. Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa :) ale ja położyłam druga cieniutka. Na zdjęciach widzicie lakier po 3 dniach noszenia, nie widać nawet startych końcówek.
W buteleczce jest 11,7ml więc dość sporo. Zapłaciłam za niego 8-9zł więc cena za taka ilość lakieru przyzwoita. No cóż mogę jeszcze powiedzieć... jest to mój pierwszy lakier tej firmy i jestem bardzo mile zaskoczona.


Wybaczcie że ostatnio wstawiam tylko same recenzje lakierów ale nie mam czasu robić żadnych wzorków. Na piątek na pewno już coś przygotuje i od razu wstawię. :)

Do usłyszenia!!!

6 komentarzy:

  1. Piękny kolor i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor. Szkoda, że u mnie nie ma tej drogerii:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, nie przypominam sobie żebym widziała szafę Flormar'a w Drogerii Jaśmin... Chyba, że to tylko w wybranych drogeriach, albo nie patrzyłam zbyt uważnie, co też jest możliwe ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny kolor, zawsze mi się taki podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...