Returning gradient

Witajcie!!!
Z góry przepraszam za kilku dniową nieobecność ale parę spraw się u mnie skomplikowało i musiałam to sobie wszystko przemyśleć. Mam nadzieję że już będzie tylko lepiej. Postaram się w najbliższym czasie nadrobić zaległości na blogu oraz przejrzeć wasze posty na blogach. Dzisiaj przygotowałam dla was notke z gradientem. Zapraszam do czytania ;)
W ostatnim czasie zaczęłam się bawić w przeróżne gradienty. Tym razem postawiłam na "powracający gradient". Jako że ostatnio nie mam zbyt dużo czasu przeglądać wasze blogi to zajęła się tym moja kuzynka. I ostatnio mi napisała żebym zrobiła taki gradient, pomyślałam że super pomysł bo ekstra to wygląda. Tylko że zauważyłam że wszystkie gradienty robię prawie w odcieniach niebieskiego no ale trudno strasznie mi się to podoba. Mam nadzieję że wam się nie znudził jeszcze ten kolor :)


Jest to gradient, który rozpoczyna się na jednym końcu do paznokci z kolorem X i powraca do barwienia X ( w tym przypadku gradient zaczynał się białym kolorem i skończył się tez białym). Jest to bardzo proste do zrobienia a efekt jest ekstra!!! Każda z Was powinna tego spróbować.
 Do gradientu użyłam trzech lakierów:
- Sally Hansen White On
- Colour Alike Wielki Błękit 201
- Essie Avenue Maintain


Na koniec nałożyłam Top Coat Salon Perfect. Moim zdaniem jest to jeden z lepszych utwardzaczy. Po nałożeniu go na lakier ( można nawet na wilgotny) wysycha w ciągu 3-4 minut. I co najważniejsze nie ma odcisków po pościeli rano. Dla mnie jest to numer 1 :)

Do usłyszenia!!!


9 komentarzy:

  1. Pomysłowe :) Zazdroszczę talentu, mi gradient nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny efekt!
    paznokietki masz cudowne i takie dłuuugie <3 uwielbiam, niech no mi szybciej odrastają! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo długie są ale i tak musiałam je troche skrócić ;)

      Usuń
  3. szkoda, że fotek tak mało, bo zdobienie jest cudowne! nie mogę oderwać oczu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...