Nicole by OPI I Lilac Gumdrops

Witacie!!!
Dzisiaj pokaże wam notke przygotowaną jakiś czas temu i dzisiaj nadszedł czas na jej opublikowanie.Jednak dobrze że mam kilka postów na zapas bo tak mogę wam wstawiać kolejne recenzje lakierów a mój paznokieć niech się regeneruje. :)
Przedstawię wam lakier Nicole by OPI I Lilac Gumdrops. Jest to fioletowy piasek z drobinkami srebra, które mienią się w świetle. Podoba mi się ten lakier bo ma bardzo ciekawy kolor, jak dla mnie "lawenda" oraz fajną teksture.


Na zdjęciach widzicie dwie warstwy lakieru i tyle potrzebuje do pełnego krycia. Myślę jednak że po w niektórych miejscach trzecia warstwa by się przydała bo są lekkie prześwity. Lakier zmywa się bardzo dobrze a w szczególności jak na lakier piaskowy. Jeżeli chodzi o trwałość do jest bardzo dobra, po kilku dniach nawet nie były starte końcówki. Nie nakładałam utwardzacza bo na lakiery piaskowe nigdy tego nie robię.




A wy lubicie takie kolory ??

 Do usłyszenia!!!



12 komentarzy:

  1. Uwielbiam fioletowe lakiery, prawie tak samo jak niebieskie :D Ten piasek jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale one mają brzydkie buteleczki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, jaka butelka, miałam napisać czy to jakaś uszkodzona ;) a kolor śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek ma ten lakier, chociaż po zdjęciach wydaje mi się, że na paznokciach wygląda jaśniej niż w buteleczce - na żywo też tak było? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest dużo jaśniejszy :) W buteleczce wygląda na ciemny fiolet a tu taka niespodzianka :)

      Usuń
  5. Lakier przecudny, moje serce już zdobył :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...