Formula X Reckless

Witajcie!!!!
Jako że jutro są Targi Beauty Forum to postanowiłam że dzisiaj wstawię kolejny post z racji tego że nie wiem czy będę miała czas coś wstawić w weekend dlatego zapraszam was dzisiaj do oglądania ;)
W dzisiejszym poście pokaże Wam mój wakacyjny nabytek. Jest to Formula X Reckless ( Sephora opisuje ten kolor jako " light denim blue " ). Lakier jest bardzo kremowy i kryje po jednej warstwie. Schnie bardzo szybko. Lakier nosiłam przez ponad 6 dni i tylko delikatnie były starte końcówki ( dodam że nie użyłam utwardzacza ).
Wielkim minusem lakierów tej firmy jest cena. Tak jak wspominałam we wcześniejszych postach, kosztuje w Sephorze 50-60zł. Lakiery są naprawdę bardzo dobre ale cena szokuje ;) Zapraszam do ogladania zdjęć ;)


 Jednak po kilku dniach zastanawiałam się jaki ciekawy wzorek mogę zrobić... Wymyśliłam że będzie to gałązka kwiatu wiśni. W Polsce jest nawet Święto Kwitnącej Wiśni przypadające 4 maja :) Trochę się spóźniłam ale za rok pomaluje na czas.
 

Uważam że lakier ten ma piękny kolor ale jest wiele podobnych lakierów np. Essie Avenue Maintain (postaram się porównać je w jednym z postów). Jednak lakier ten oraz inne tej firmy wytrzymują naprawdę długo bez utwardzacza.

A wy co o nim sądzicie??? :)
P.S. Na początku przyszłego tygodnia postaram się wstawić moje zdobycze z targów ;) z chęcią zobaczę też wasze.

Do usłyszenia!!!


2 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...