Cookie Monster

Witajcie!!!
Jakiś czas temu będąc u mojej kuzynki dowiedziałam się że jest fanką cookie monster więc postanowiłam że nawiąże do tego moimi paznokciami. Od razu mówię na wstępie że na prawej ręce średnio mi wyszło ale wybaczcie nie jestem jeszcze aż tak wprawiona żeby malować lewą ręką taką "twarz". Same już to oceńcie i zapraszam was do oglądania ;)


Jak same widzicie może nie wyszło najlepiej ale trening czyni mistrza. Zmotywowało mnie to żeby nauczyć się malować lewą ręką róże wzorki i zdobienia bo nie zawsze wychodzą. Pewnie dużo z was tak ma.
Środkowy palce pomalowałam niebieskim lakierem Flormar 430, który przedstawiałam dokładniej TUTAJ. Do namalowania "twarzy" użyłam czarnego lakieru z Sephory i białego Sally Hansen. Za pomocą sondy i pędzelka wszystko da się zrobić. Mam do was pytanie jaki polecacie dobry czarny lakier?
Resztę paznokci pomalowałam na biało i dodałam brązowe kółka z czarnymi kropkami, które mają przypominać ciasteczka?? ;)


I jak wam się podoba??
Targi Beauty Forum coraz bliżej, już nie mogę się doczekać i zaczynam odliczać dni ;)


Do usłyszenia!!!

10 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują :D Też chcę takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i bardzo wesołe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie, aż się chce jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wesołe te paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne potworki!

    Zapraszam do siebie: http://amethystblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z Nas, która jest praworęczna ma ten problem - tak sądzę ;-D Jednak praktyka czyni mistrza, trzeba po prostu lewą rękę wyćwiczyć w malowaniu i będzie wychodziło jeszcze lepiej ;-)

    Lakier czarny zazwyczaj polecałam z Wibo, seria Express Growth... Niestety te lakiery zostały wycofane, a ten czarny który jest z serii Extreme Nails jest mi nie znany. My Secret miało dość fają czerń, mocno kryjącą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziaki ;) Świetny pomysł ;) wpadnij do mnie w wolnej chwili ;) obserwuję ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow *,* Są piękne , ja bym nigdy sb takich nie zrobiła.:) Zapraszam ! http://fashion-beautynails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...