OPI Eurso Euro

Witajcie!!!
Dzisjesza notka będzie o moim jednym zakupowym must-have z OPI Euro Centrale Collection. "Eurso Euro" jest granatowym kremem, który wygląda tak lekko indygo.
Z góry przepraszam że tak mało zdjęć ale nie miałam czasu ich zrobić i były robione na szybko ;) Zapraszam do czytania i oglądania.


Formuła lakieru jest dość niesamowita.Po jednej warstwie były tylko nieznaczne prześwity, więc użyłam
dwóch warstw. Kolor jest bardzo piękny. Ze zdjęć poniżej widać, że niebieski, który wpada delikatnie w kierunku indygo (choć może to tylko sztuczka światła), ale nadal jest głównie niebieski. Jeżeli chodzi
trwałość to lakieru to ja zmyłam po 6 dniach ale były tylko lekko starte końcówki. Przy zmywaniu nie wiem sama czemu trochę pofarbował mi palcu ale zaraz użyłam swojego zmywacza wybielającego i było już dobrze. Użyłam oczywiście topu utwardzającego i tym razem postawiłam na top od OPI. Bardzo przyjemny Top i myślę że sięgnę po większą buteleczkę bo niedawno zakupiłam buteleczkę która zawiera tylko 3.75ml.



Uwielbiam ten lakier i zostanie ze mną na długo... :)
A wy lubicie takie mocne, ciemne kolory ???

P.S. Pamiętacie o Targach Beauty Forum które są w przyszła sobotę i niedziele? Ja się na pewno wybieram tylko muszę pomyśleć co kupić. Bilety możecie jeszcze kupić do czwartku do 12 a potem dopiero w kasach już na targach.
Do usłyszenia!!!

18 komentarzy:

  1. O mamo! Jaki piękny kolorek ;-) Kupiłam ostatnio nieco podobny (ale chyba trochę ciemniejszy) lakier z Models Own ;-) Kolor, który jest w stanie podbić moje serce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja dopiero jak nim pomalowalam to zauważyłam że mam jeden podobny od Formula X ;) zestawie je kiedyś ;)

      Usuń
  2. ladny ! przypomina troche aruba blue z essie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę długich paznokci :) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny jest! dziwię się, że nie mam żadnego takiego koloru w swojej kolekcji, muszę to nadrobić... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz to nadrobić, piekne są takie ciemne granaty :)

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię ciemne pazurki ;D Szczególnie czarne! <3 Ale piękne są te pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) Ja lubie czarne kolory ale tylko na długich paznokciach ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie kolory ,a w tym się chyba zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny granat, zdecydowanie brakuje mi czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny, lubie takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolorek ;) lubię takie niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor! a do targów już odliczam dni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...