Brokatowo ;)

Witajcie!!!
W tym tygodniu miałam swoje pierwsze kolokwium i muszę powiedzieć że poszło mi dobrze. Jako że mam trochę teraz więcej czasu wolnego to napisałam krotki post.  Dzisiaj przedstawiam wam mani, które miałam przez ostatnie 5 dni ;)


 Jako bazy użyłam czarnego lakieru Flormar. Jest to jedna z nielicznych czerni która jest intensywna i bardzo dobrze kryjąca. I co najważniejsze przy zmywaniu nie brudzi skórek ;) Na wierzch nałożyłam lakier Color Club Beyond the Mistletoe. Kupiłam go na targach za jedyne 10zł !!! Naprawdę bardzo tanio. Nie zastanawiałm się długo i od razu kupiłam. Nakłada się go bardzo wygodnie, nie jest za rzadki. W tym przypadku nakładałam go za pomocą gąbeczki do makijażu.


 Na koniec pokaże wam jak prezentuje się sam lakier Color Club w buteleczce, pięknie się mieni ;)


Do usłyszenia!!!

13 komentarzy:

  1. Lubię brokat nałożony w ten sposób ;-) Takie zdobienia wyglądają bardzo elegancko i ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale długie paznokcie! Manicure super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się prezentuje ten lakier od góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to zrobiłaś, bardzo lubię taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny brokat i pasuje do niejednego koloru lakieru. Piękny mani wyszedł z połączenia czerni i tego brokatu. pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ten brokat mozna połączyć z innymi lakierami ale z czarnym prezentuje się genialnie ;)

      Usuń
  6. Ale masz szałowe paznokcie! :D ładny ten brokacik. chyba mój następny czarny lakier to będzie flormar, jestem ciekawa jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten czarny, cudnie kryje i nie brudzi skórek :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...