Halloween

Witajcie!!!
Na pewno wszystkie pamiętacie że jutro już Halloween !!!Jak wasze pazurki, są już gotowe?? A ja jak zwykle na ostatnią chwile maluje paznokcie. Nie miałam kompletnie czasu żeby się tym zająć ale już wczoraj zabrałam się za moje pazurki :)

Wszystkim nam kojarzy się Halloween z duchami, czarownicami i zmarłymi i to była moja inspiracji do malowania paznokci. Przedstawię wam nie jedną a kilka propozycji jak można pomalować paznokcie na ten dzień a właściwie wieczór! :)


Jason Voorhees

Musze powiedzieć, że uwielbiam oglądać horrory i ostatnio razem z moja kuzynką zrobiłyśmy nawet noc horrorów. Pomysł był genialny i na pewno kiedyś ten wieczór powtórzymy. Dlatego postanowiłam że nawiąże do bohatera z filmu "Piątek, trzynastego".I tak oto powstało moje mani.


The bloody cuticles

Pierwszy raz wykonałam je w zeszłym roku i musiałam je zrobić jeszcze raz!! Idealnie pasuje na Halloween czyli na jeden wieczór bo dłużej nie chciałabym ich nosić żeby moje skórki nie zafarbowały (trwale). Dlatego użyłam bazy Nail Tek Foundation zanim rozlałam lakier ;)


Nightmare

Trzecie mani jest bardzo proste do wykonania i co najważniejsze potrzebujemy tylko dwóch lakierów. Idealnie pasuje na jutrzejszy wieczór, można też użyć do tego lakierów albo farbek które święcą w ciemności i efekt będzie niesamowity.



Pajęczyna

Kolejne mani zrobiłam już na lewej dłoni bo lepiej wyszła mi pajęczyna. I oczywiście pająk też jest. Do wykonania potrzebne nam będą znowu biały i czarny lakier. Łatwo zrobić pajęczynke linerem (polecam z Golden Rose- są świetne).



Miejsce zbrodni

Nie mogłam nie nawiązać w tym dniu do moich ulubionych seriali kryminalnych. Uwielbiam oglądać CSI Kryminalne zagadki Miami, New York i Las Vegas. Oglądając właśnie ten serial wymyśliłam że można zrobić odciski palców. Ciekawy i bardzo łatwy pomysł ;)



I to już chyba koniec moich inspiracji na Halloween ;)

Myślę, że Halloween będzie bardzo udane i zadbajcie koniecznie o swoje pazurki ;) Napiszcie potem jak pomalowałyście :)

Jak wam się podobają moje propozycje??

Do usłyszenia!!!


7 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...