Flormar Coral Red

Witajcie!!!
Dzisiaj będzie kolejny lakier z Targów i tym razem postawiłam na lakier firmy Flormar, który strasznie mnie rozczarował. Lakier ma być  żelowy- " jelly look". Ma bardzo ładny pomarańczowy kolor ale jak dla mnie jest beznadziejny. Ale na razie obejrzyjcie zdjęcia ;)



Powiem tak wydałam na ten lakier 12zł to nie jest jakiś majątek ale nie myślałam że się aż tak rozczaruje. Mam już dwa lakiery od tej firmy i sa bardzo dobre. Jeden jest niebieski TUTAJ a drugi czarny ale jeszcze go nie wstawiałam na bloga. W tym lakierze pędzelek jest strasznie gruby, no naprawdę. Nie mówię że nie lubię bo np. w lakierach OPI pędzelki też są grube ale genialnie się nimi maluje a tutaj?Raczej nie. Najpierw pomalowałam jedną ręke no to pomyślałam że może na drugiej wyjdzie mi lepiej ale było jeszcze gorzej. Po pierwsze lakier strasznie się rozlewał na skórki oraz jest strasznie wodnisty. Nie umiem nim malować a to jest chyba taki pierwszy lakier.Nie wiem może ja nie umiem nim malować i komuś będzie pasować.
Rraczej nie kupie już lakierów z tym efektem żelowym.


Może nie powinnam pisać aż tak negatywnej notki ale wybaczcie, gdy malowałam to tak się wkurzyłam że od razu musiałam coś napisać.

P.S. W następnym poście pokaże lakier firmy Mollon, który wygląda przecudownie i ma obłędny kolor ;)

Do usłyszenia!!!

4 komentarze:

  1. Kolorek jest cudny i na paznokciach wygląda ślicznie. Szkoda, że ta konsystencja jest nie taka jak trzeba :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem powinnas pisac to co myslisz, kolor mi sie podoba, mam fiolet z tej serii i pedzelek mi sie podoba, pewnie to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz tobie pasuje ten pędzelek i lakier a mi kompletnie nie odpowiada ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...