OPI My Dogsled is a Hybrid

Witajcie!!!
Ostatnio mam strasznie mało czasu, jestem tak bardzo zabiegana jak nigdy wcześniej. No ale to już tak chyba jest jak zaczyna się studia. Wydaje mi się że mam teraz jeszcze mniej czasu niż jak chodziłam do gimnazjum, liceum. Nie wiem macie tak samo albo miałyście? Jednak udało mi się znaleźć trochę czasu i pokazuje wam dzisiaj kolejna nowość od OPI, która niedawno zakupiłam. Jest to OPI My Dogsled is a Hybrid pochodzący z najnowszej kolekcji NORDIC.



Jest to lakiery, który spodobał mi się najbardziej z tej kolekcji. Jako że lubię takie kolory, czyli miętowe- błękitne więc musiałam go mieć w swojej kolekcji.
Jeżeli chodzi o trwałość to lakier trzymał się u mnie 6 dni ale to chyba dlatego że Top Coat mi się skończył i nie miałam czym utwardzić lakieru. Jednak i tak jestem mile zaskoczona. Cena lakieru to 40-50zł.

Do usłyszenia!!!

13 komentarzy:

  1. odcień uroczy ;) tylko ta cena :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, ale nie za taką cenę dla mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena i to jeszcze najnowszej kolekcji odstrasza ale mozna poczekac na promocje ;)

      Usuń
  3. Cena zawsze mnie skutecznie odstrasza od lakierów firmy O.P.I ;-) Kolor mimo wszystko cudny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda lakiery OPI nie sa tanie ale na targach oplacaja sie!! ;)

      Usuń
  4. Piękny kolor lakieru i prześliczne pazurki :) marzą mi się takie migdalki, ale muszę poczekać aż mi paznokcie odrosną ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałki to mój ulubiony kształt i nie zamienie go na inny ;)

      Usuń
  5. śliczny kolor, ale chyba znalazłabym jakiś tańszy odpowiednik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest jakis podobny ale w tym zakochałam sie jak go tylko zobaczyłam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...