Blue looping effect

Witajcie!!!
W ostatnim czasie tyle się u mnie dzieje że nie mam czasu nawet wstawić nowego postu. Mam we wtorek swoje pierwsze kolokwium i sporo się do niego uczę ale dzisiaj jest niedziele i znalazłam trochę więcej czasu więc postanowiłam wstawić nowy post. Miłego czytania ;)

 Dzisiaj miał zadebiutować lakier od firmy Nails.Inc ale połączyłam go z innym debiutującym u mnie lakierem od Colour Alike, którego nie zdążyłam wam jeszcze dokładnie pokazać. Może najpierw pokaże wam moje mani a potem o nim więcej napisze. Miłego oglądania :)



Więc może zacznę od początku, w tym poście chciałam wam pokazać lakier Nails.Inc Sloane Gardens ale kiedy wyjęłam ten lakier pojawiła mi się myśl w głowie jak połączę go z innymi lakierami. I o to właśnie moja ręka sięgnęła po piękny błękit od Colour Alike Wielki Błękit 201. Powiem tak przeglądając ostatnio moje lakiery doszłam do wniosku że mam strasznie dużo niebieskich. Nigdy nie myślałam że jest to mój ulubiony kolor ale teraz na to wychodzi.A w macie jakieś ulubione kolory? Bo mi się to ciągle zmienia. No ale powracając do mani, pewnie każda z lakieromaniaczek ma coś takiego że sięga po jeden lakier i nagle pojawia się myśl jakie zrobić zdobienie itp. No więc ja wpadłam na pomysł żeby pomalować dwa paznokcie na brokat, jako bazy użyłam Essie Mezmerised. Zrobiłam tak ponieważ sam glitter od Nails.Inc kryje dopiero po 3 warstwach !!!,a nie miałam tyle czasu więc wybrałam szybszą wersje. Na reszcie paznokci namalowałam za pomocą pędzelka, takie "fale". Nie wiem jak to do końca nazwać ale ma to przypominać fale. morze. Żeby nie było aż tak nudno dodałam po trzy cyrkonie. Kupiłam je na allegro TUTAJ.


Lakiery których użyłam:

I jak wam się podoba??? Bo mi bardzo. Jest łatwe do zrobienia a paznokcie wyglądają zupełnie inaczej.

Do usłyszenia!!!

9 komentarzy:

  1. Ale długie paznokcie ! W życiu tak długich nie miałam :D. Manicure bardzo mi się podoba bo uwielbiam kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troche długie są ale czy tak bardzo? ;) dla mnie w sam raz :)

      Usuń
  2. Ten ciemniejszy niebieski - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznee mani! strasznie ładne pazurki, będę Ci to powtarzać za każdym razem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;) ty też masz cudne pazurki, pewnie dlatego że mamy taki sam kształt :) <3

      Usuń
  4. co za pazurki długie :P masakra :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...