Mollon Pro Sand 154

Witajcie!!!
Tak jak ostatnio wspomniałam dzisiaj nadszedł czas na mój pierwszy lakier od firmy Mollon. Znalazłam go na targach i nie mogłam się powstrzymać.Kupiłam od razu! Jak same widzicie lakier ma przecudowny kolor i co najważniejsze jest piaskowy. Jak dla mnie lakier w buteleczce jest podobny do lakierów leather effect to po pomalowaniu zmienia się w zupełnie inny lakier.



Lakier Pro Sand 154 jest różowo-czerwony,oraz ma w sobie drobne kryształki które mienią się w świetle. Po nałożeniu pierwszej warstwy lakier jest różowy jednak po drugiej staje się intensywnie czerwony.
Na najmniejszym paznokieć nałożyłam dodatkowo utwardzacz co zmienia wygląd tego lakieru. Reszta paznokci jest bez niego co daje efekt półmatu. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw.
Polecam ten lakier bo bardzo dobrze mi się nim malowało a efekt piaskowy jest super!!! ;) W swojej kolekcji posiadam jeszcze drugi lakier Pro Sand 148 i postaram się go pokazać jak najszybciej.

Kupiłam go na targach ale teraz się zastanawiam gdzie można kupić te lakiery? Czy mają jakieś sklepy stacjonarne? Postaram się poszukać jakiś informacji ale najwyżej kupie kolejne na Targach w marcu ;)


Niestety nie zrobiłam zbyt wielu zdjęć ponieważ nie miałam ostatnio czasu. Od momentu kiedy zaczęłam studia nie mam czasu prawie na nic. Wracam wieczorem do domu i najchętniej bym poszła od razu spać. Ale obiecuje poprawę!!! ;)  Postaram się znaleźć teraz trochę czasu aby przejrzeć wasze blogi ;)

Do usłyszenia!!!

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam takiego lakieru :). Bardzo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek :)lubię piaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zmywa się cudownie i dlatego go polubiłam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Już jak go kupowałam to wiedziałam że będzie cudny :)

      Usuń
  4. Ale masz fajne paznokcie, tak krwiożerczo wyglądają z tym lakierem. Bardzo w moje upodobania to trafia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudoo *,* Zapraszam ! http://fashion-beautynails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...