Glamorous Nails

Witajcie!!!
Od wczoraj jest mój pechowy dzień :( Co jest najgorsze dla lakieromaniaczki? Złamanie paznokcia!!! I najgorsze jest to że cały paznokieć mi się złamał i nie było szans go uratować. Strasznie to wygląda, jeszcze jest to ręka do zdjęć. No wczoraj to myślałam że szlag mnie trafi jak to zobaczyłam. Muszę teraz wymyślić jak uratować całą dłoń przed obcięciem paznokci. Dlatego wybaczcie że dzisiaj nie wstawię żadnego aktualnego mani. Postaram się jak najszybciej coś zrobić ze swoimi paznokciami.
Zdobienie to zrobiłam parę tygodniu temu i nie jestem z niego bardzo zadowolona ale już oceńcie same czy Wam się podoba. Miałam zamiar zrobić na wszystkich paznokciach ombre ale coś mi podpowiedziało że mam to zrobić inaczej i wyszło jak wyszło :)


Jako lakieru bazowego użyłam Colour Alike O w Bombkę 503 oraz lakieru złotego Formula X Bond, Ionic Bond. Na najmniejszym i wskazującym palcu zrobiłam ombre i nałożyłam top Vipera Polka 70. Na palcu wskazującym zrobiłam ombre które połączyłam z paseczkami. Na reszcie dodałam na samej górze ten sam top od Vipery. Na wierzch położyłam Top Coat NYC.

To samo zdobienie zrobiłam jakiś czas temu mojej przyjaciółce na paznokciach i wyszło zupełnie inaczej. To Vipery nałożyłam inaczej z pomocą gąbeczki i tak wyszło chyba lepiej niż na moich. Ale uwierzcie mi moja przyjaciółka tak się cieszyła jak jej pomalowałam paznokcie :) Widok bezcenny :) :)


Szczerze to jeszcze raz powiem, że średnio mi się podoba to zdobienie ale może którejś z Was się spodoba. Wydaje mi się że kolorystyka średnio mi wyszła ale kolejnym razem bardziej się postaram. Jednak jeżeli miałabym wybierać to u mojej przyjaciółki wyszło lepiej ;)

P.S. Na koniec chce Wam pokazać jej kota. Może to nie jest dobre miejsce i nie jest to blog o kotach itp. ale obiecałam że zdjęcie jej kota będzie wstawione ;)



Do usłyszenia!!!

8 komentarzy:

  1. śliczne zdobienie ;) a koty zawsze mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, przykro mi.
    Mani cudne, ale kociak najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty są fajne ^^ Kolorystyka mi się podoba, fiolet + złoto wygląda bardzo elegancko ;-) co do paznokcia - zawsze jeśli mam taką możliwość staram się sklejać złamanego paznokcia - podkleić go na tyle żeby trochę odrósł a potem przyciąć gdy już będzie odpowiednio długi. Całe szczęście, że przeważnie łamię sobie paznokcie na prawej ręce a nie na lewej - choć i tak staram się całość utrzymać w jednakowej długości i kształcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rade :) mojego niestety nie dało się skleić i musiałam całego obciąć :(

      Usuń
  4. podoba mi się ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kolorki ;) kociak jest super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...