Formula X Enigma

Witajcie!!!!
Dzisiaj chce wam pokazać moje zdobienie wykonane z lakierem Formula X który kupiłam niedawno na wakacjach. Jest to moje pierwsze spotkanie z lakierami tej firmy.
Lakier ten kojarzy mi się z morzem, może dlatego ze w słońcu wygląda jak morski a w cieniu jak bardzo ciemny niebieski. Nie miałam pomysłu jak pomalować paznokcie więc postanowiłam połączyć ten kolor z innymi niebieskimi lakierami oraz białym Sally Hansen. Tym razem postawiłam na kropeczki, które są bardzo proste do zrobienia a efekt jest fajny :) Bardzo lubię taki zdobienia, ponieważ nie zawsze mam czas coś namalować a kropeczki przy pomocy sondy bardzo łatwo zrobić.


Lakier ten ma bardzo fajną konsystencje, nie jest za rzadki. Pędzelek jak dla mnie idealny. Pierwsza rzecz która mnie zdziwiła to to, że lakier ten kryje już po pierwszej warstwie. Jednak położyłam drugą bo jestem już do tego po prostu przyzwyczajona.
Razem z moją mamą postanowiłyśmy przetestować tą firmę i nie używać utwardzacza. Musze wam jednak powiedzieć że lakier wytrzymał ponad 5 dni i tylko lekko starły się końcówki. Jak dla mnie to jest bardzo dobry wynik. Moja mama, której zawsze lakier odpadał po 2 dniach z utwardzaczem była pozytywnie zaskoczona :) Doszła do wniosku że jest to jeden z lepszych lakierów.
Na zdjęciach widzicie moje zdobienie po 4 dniach ( są tylko lekko starte końcówki ).
Kilka zdjęć z świetle dziennym:




Podsumowując uważam że lakier ten jest bardzo wytrzymały chociaż mógłby mieć trochę niższa cenę. Ale jeżeli ktoś może pozwolić sobie na kupno tego lakieru to naprawdę warto. Wiadomo że każdy inaczej spędza czas, jedni bardziej aktywnie a drudzy mniej. Ale uwierzcie mi lakier wytrzymał bardzo ekstremalne sytuacje. Śmiało mogę powiedzieć że wart jest swojej ceny.

Do usłyszenia!!!!

8 komentarzy:

  1. kolorystyka świetna - zestawienie dwóch idealnych kolorów :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://martawieclaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne kolory! a biel od SH jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolory wszystko tak ładnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie to zestawiłaś kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba to zestawianie ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny ten kolorek ;) z białym fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na stworzenie czegoś ciekawego i to przy użyciu praktycznie tylko dwóch lakierów :) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...