Wakacyjne zakupy cz.2

Witajcie!!!!
W dzisiejszym poście przedstawię wam moje kolejne wakacyjne zdobycze:) Jak już wspominałam wcześniej miałam kupić tylko parę lakierów firmy Kleancolor ( tak sobie założyłam ) ale jak weszłam do drogerii to nie umiałam się powstrzymać i musiałam te wszystkie lakiery kupić. Normalnie jakby wszystkie się do mnie uśmiechały z tych półek :)
W drugiej części pokaże wam lakiery firm:
- Formula X
- Nails INC.
- Ciate


Kupiłam siedem lakierów firmy Formula X oraz Nail Cleanser. Słyszałam o nich bardzo wiele, że są to dobre lakiery. Jedynym minusem jest ich cena. W Sephorze kosztują około 50-60 zł, jednak można trafić na promocje które zdarzają się coraz częściej. Buteleczka zawiera 12 ml lakieru.
Teraz kilka zdjęć samych buteleczek:

ORION'S BELT 




ASTEROID



CENTRIGRADE



RECKLESS



QUANTUM



ENIGMA




BOND, IONIC BOND



NAIL CLEANSER


Przypadkiem w ręce wpadły mi kolejne trzy lakiery, które pokochałam jak je zobaczyłam. Są dostępne tylko w Sephorze. Cena też jest dosyć wysoka, kosztują około 50 zł.
Wybrałam dwa lakiery firmy Nails INC. oraz jeden Ciate.


Lakiery INC. jest to Angielska firma która niestety w Polsce jest dostępna tylko w Sephorze, nawet nie wiem czy w Douglas są dostępne, może.... Już od dawna chciałam ich spróbować i nareszcie nadszedł ten moment że mam je u siebie. W buteleczce jest 10 ml lakieru więc nawet sporo.

CONDUIT STREET



SLOANE GARDENS


Z lakierami firmy Ciate nie spotkałam się pierwszy raz ponieważ mam je już kilka w swojej kolekcji. Są to tylko lakiery brokatowe ( miniaturki, 5 ml ) a ten wygląda na ciemną śliwkę i jest w dużej buteleczce.

FASHIONISTE SISTER


Już nie mogę się doczekać jak tymi wszystkimi lakierami pomaluje paznokcie. Aż nie wiem który pierwszy zrecenzować na blog?! Może wy chciałybyście któryś zobaczyć jako pierwszy?

W przyszłym tygodniu pokaże już pierwsze recenzje lakierów :)

Do usłyszenia!!!!


1 komentarz:

  1. a juz myslalam ze tylko do mnie lakiery mowia na połkach haha :D fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...