Colour Alike 518 holo

Witajcie!!!!
Dzisiaj chce wam przedstawić ostatni lakier z nowości od colorowo. Jest to numer 518 holo. Ma on dość nietypowy odcień, jak dla mnie jest jeansowy ale nie jest całkowicie niebieski. Jest holograficzny i to mnie urzekło :) W ogóle ostatnio się zakochałam w lakierach holograficznych chociaż już od dawna je znam ale jakoś " wzięło mnie na nie ...". Na zdjęciach lakier przecudownie się mieni aż się zdziwiłam że aż tak ładnie wyszedł ale w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy.
Zdjęcia w słońcu:





Zdjęcia w cieniu:




Wszystkie lakiery od colorowo są cudowne ale te trzy które pokazałam są przepiękne. Idealnie pasują na lato i niewiarygodnie się mienią. Warto je mieć w swojej kolekcji :)

Do usłyszenia!!!

8 komentarzy:

  1. Niesamowity ! Masz świetny kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorek, a ten efekt holo bombowy <3 Albo mi się wydaje, albo trochę lepsze jest to holo od wiosennej serii, ale wiadomo, może się wydawać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam holograficzne,choć mam ich niewiele...
    ten jest taki niebiesko-foletowy,prawda? prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zwróciłam na to uwagę ale rzeczywiście wygląda że ma w sobie też fioletowy :)

      Usuń
  4. piękny jest, bardzo ładnie się prezentuje na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny! :)) muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie się prezentuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...