Wakacyjne zakupy cz.1

Witajcie!!!!
Na wstępie chce powiedzieć że miałam ten post wrzucić wczoraj ale wróciłam późno i poszłam od razu spać. Byłam wczoraj na spotkaniu z jedną z blogerek - kendall. Było naprawdę bardzo fajnie i oczywiście sporo czasu rozmawiałyśmy o lakierach :)
Ale w dzisiejszej notce nie będę wam pisać o spotkaniu tylko chce wam pokazać lakiery które kupiłam na wakacjach. Miałam kupić tylko kilka ale wyszło jak zawsze więcej :)


Tym razem postanowiłam wypróbować firmę Kleancolor która jest dostępna tylko w USA. Słyszałam wiele o tych lakierach. To co mogę stwierdzić na pierwszy rzut oka to że mają bardzo duży wybór gliterów. Ale przed ich kupnem poczytałam trochę w internecie i wiele z lakieromaniaczek pisało że maja nieprzyjemny zapach. Trochę mnie to zniechęciło ale powiedziałam sobie: "Raz się żyje i warto wszystkiego spróbować!!" Rzeczywiście mają dość specyficzny zapach ale nie przeszkadza mi to aż tak bardzo.

Kleancolor Chunky Holo Purple 234





Kleancolor Chunky Holo Candy 228



Kleancolor Starry Purple 35




Kolejnym lakierem jest Kiko który pokazywałam w przedostatnim poście. Skradł on moje serce od kiedy pierwszy raz go zobaczyłam. Nie zawiódł mnie i polecam :)

Kiko Sugar Mat

Na koniec zostawiłam lakier Ferity, który kupiłam z czystej ciekawości czy naprawdę zmienia kolor.?! I tak zmienia kolor i to bardzo szybko ale jednak potwornie śmierdzi :( Jest to bardzo mała buteleczka bo tylko 4,2ml i chyba na razie mi wystarczy. Zastanowię się czy będę chciała spróbować innych kolorów tej marki. Od dłuższego czasu myślę nad kupnem lakierów firmy Eclair bo to są podobno najlepsze lakiery termiczne.

Ferity Lollipop 271

Już na sam koniec chce wam pokazać lakiery od colorowo które przyszły do mnie jak byłam na wyjeździe.Czekałam na nie strasznie bo wszystkie bardzo mi się podobały ale jednak lakierem, którym pomalowałam od razu paznokcie był numer 512 niebieskie migdały :) Kolor cudowny.
Więcej o tych trzech lakierach przedstawię w kolejnych postach.

Od lewej: 518; niebieski migdały ; to był maj.

Ja jestem zadowolona z moich zakupów. Wszystkie mają ciekawe kolory :) i na tym mi zależało. Co prawda niektóre mają dość nieprzyjemny zapach ale można przeżyć.

P.S. W następnym poście pokaże wam kolejne lakiery, które kupiłam :)

Do usłyszenia!!!!

11 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś Miss Match jestem jego ogromnie ciekawa, nawet jeśli śmierdzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co możesz go zamówić w sklepie Minti shop :) bo ceny tego lakieru są wszędzie takie same około 5,50zł :) Ja też własnie kupiłam bo chciałam zobaczyć czy zmienia kolor :)

      Usuń
  2. ciekawe jak sie beda te pierwsze na paznokciach prezentowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 228 :D jestem ciekawa jak wypadnie na pazurkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chunky Holo Purple jest piękny! Ja mam chunky holo clover i chunky holo fuchsia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne te glittery ;) reszta też super, fajne kolorki wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! :)
    Ciekawi mnie holo purple! I piękny Kiko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy, chyba wszystkie lakiery mi się podobają. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, niesamowite te Kleancolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...