Colour Alike Niebieskie migdały 512

Witajcie!!!
Ostatnio przyszła do mnie paczka od colorowo :) zamówiłam lakiery które ostatnio najbardziej mi się spodobały. Ograniczyłam się i wybrałam tylko trzy, ponieważ mam już tyle lakierów od colorowo że muszę znaleźć czas żeby je wszystkie pokazać.
Kupiłam trzy:
- niebieskie migdały 512
- to był maj 513
- ??? 518

Od lewej: 518; niebieski migdały ; to był maj.
Moim faworytem z trzech lakierów jest nr.512. Jak dla mnie wygląda cudownie :) i ma kolor morski a w świetle bardzo się mieni, jeszcze bardziej niż szara migotka, która pokazywałam wcześniej.
Konsystencja jest bardzo dobra chociaż nie wiem może tylko mi się taki trafił ale są rzadsze niż zawsze. I co mnie zaciekawiło i nie wiem czy może z moich węchem jest coś nie tak albo sobie coś uroiłam ale jeden z lakierów po pomalowaniu PACHNIE !!! Ale to jest chyba niemożliwe. Pomalowałam i przez przypadek poczułam jakby moje paznokcie pachniały - jak na mój gust kwiatowo :) Wiec zaczęłam szukać czy to jest w ogóle możliwe ale nic na ten temat nie znalazłam. Może sobie coś uroiłam albo trafiłam na taki egzemplarz.
Kilka zdjęć:







Jak dla mnie ten kolor idealnie pasuje na lato- na upalne dni. W słońcu prezentuje się przepięknie. Jak mam nim pomalowane paznokcie to mam ochotę wyjechać gdzieś nad Morze albo Ocean. A bym z chęcią poleciała na Majorke :)

Do usłyszenia!!!!

5 komentarzy:

  1. Śliczny jest ! Zbieram się do zrobienia zamówienia na colorowo i ten na pewno wyląduje w koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery od Colour Alike :) Ja w swoich egzemplarzach nie wyczułam żadnego zapachu, ale niektóre dziewczyny właśnie piszą, że te lakiery pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja chyba trafiłam na pachnący egzemplarz tego lakieru :) bardzo się ciesze :) :)

      Usuń
  3. śliczne masz pazurki, a lakier - no co tu dużo gadać - poezja! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...