Colour Alike To był Maj

Witajcie!!!!
W te piękne słoneczne dni mam ochotę tylko na lakiery które się błyszcza i maja morskie kolory...Może już czas wyjechać nad morze. Firma Color Alike rozpieszcza nas ostatnio nowościami lakierowymi :) Ja się z tego bardzo ciesze ale mój portfel niekoniecznie :)
Jednak dzisiaj pokaże wam mój drugi lakier od Colour Alike: To był Maj.


Lakier wymaga dwóch warstw chociaż raz pomalowałam jedna i też wystarczyło. Jednak dla pełnego krycia lepiej dwie. Konsystencja jak zawsze idealna i mogę to zawsze powtarzać przy lakierach tej firmy, wiem to nudne może być.Pamiętam jak pierwszy raz znalazłam tą firmę na jakimś blogu i od razu mnie zaintrygowały swoja paleta barw. Są wszystkie kolory oraz nazwy bardzo oryginalne :) Będę to zawsze mówić, że warto kupić lakiery tej firmy.
Kilka zdjęć w słońcu:






Lakier ten w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej i jest bardziej zielony :)
Moim zdaniem jest drugi z ładniejszych kolorów od firmy colorowo ale ja to zawsze tak mówi jak kupuje nowy lakier :)

Do usłyszenia!!!!

6 komentarzy:

  1. Mi tez podoba sie ten kolor, ale go nie mam :) Sama nie wiem dlaczego go nie zamówiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie go zamówić :) jest naprawdę cudny

      Usuń
  2. ładny kolor, chociaż wolę moją "Bamberkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie on jest taki seledynowy. Bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go bardzo lubię, takiego koloru wcześniej nie miałam w swojej kolekcji :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...