Nowe Holo żelki !!!

Witajcie!!!
Miała dzisiaj wstawić post o kolejnym lakierze od firmy Kleancolor ale przyszła do mnie ostatnio paczka od colorowo :) Zamówiłam na razie dwa żelkowe lakiery które są dostępne od wtorku na stronie. Kiedy je zobaczyłam wiedziałam że muszę je mieć. I tak oto przedstawiam wam Holo Żelki 530 i 531 :) :)


W buteleczce mieści się tak jak zawsze 8 ml i lakier naprawdę na długo starcza. Lakiery są dość rzadkie ale nie utrudnia to malowania nimi. Schną dość szybko ale chyba najdłużej ze wszystkich lakierów od colorowo. Kosztują 12,49zł + przesyłka. W buteleczce oba lakiery prezentują się świetnie. Postanowiłam kupić je w odcieniach różowego i fioletowego ponieważ takich odcieni nie mam za dużo. A w dodatku są to lakiery holograficzne więc to tu dużo mówić zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :)

* Colour Alike 530

* Colour Alike 531


Na koniec chce wam powiedzieć te dwa lakiery są naprawdę cudowne. Miałam już kilka razy do czynienia z lakierami żelowymi i muszę powiedzieć że te są naprawdę dobre. Jeszcze dodam że są o zapachu melona więc jest to sama przyjemność malowania.

Wspomnę jeszcze że parę dni temu przyszedł do mnie list od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci z taką oto naklejką :) Bardzo się ciesze że tak szybko doszła i muszę pomyśleć gdzie ją nakleić :)


Do usłyszenia!!!

9 komentarzy:

  1. O dziwo fioletowy bardziej mi się podoba, chociaż nie lubię fioletu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, też jestem zaskoczona, ale fiolet podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy jest przepiękny! <3.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. oba śliczne, choć wolę fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, miło poznać nowy blog, powodzenia i samozaparcia w blogowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe tez mam ta naklejke ;) a pazurki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne sa, tez dostalm ta naklejke ;p jest zarabista

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...