Kleancolor po raz drugi!!

Witajcie!!!!
Dzisiaj przedstawię wam drugi lakier od firmy Kleancolor. Jest Kleancolor Chunky Holo Purple 234. Uważam że jest to jeden z ładniejszych holograficznych- gliterów. Nie przepadam za fioletami ale ten jest tak wyjątkowy że musiałam się na niego skusić. Jeszcze ekspedientka bardzo mi go polecała że będzie pięknie wyglądać w słońcu. I rzeczywiście lakier wygląda pięknie ale było bardzo trudno uchwycić aparatem to jak się mieni. Wybrałam jednak zdjęcia na których chociaż trochę to widać.



Jako bazy użyłam lakieru Miss Rose fioletowego. Ten glitter potrzebuje jako bazy lakiery w odcieniu fioletu bo inaczej nie wygląda tak pięknie. Tak jak poprzedni lakier tej firmy schnie bardzo długo ale co ciekawe nie ma aż tak nieprzyjemnego zapachu. Nie wiem może to ja się już przyzwyczaiłam ale ten już nie jest tak drażniący. Rozprowadza się bardzo dobrze, drobinki rozkładają się równomiernie.






Lakiery te są naprawdę interesujące tylko szkoda że nie są dostępne w Polsce. Można je kupić prze internet ale cena już nie jest tak atrakcyjna. Jak będę miała okazje żeby je kupić na pewno się skusze.


Do usłyszenia!!!

6 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda, sama bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie sie prezentuje szkoda ze długo schnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taki efekt na paznokciach! przypomina mi trochę Fantasy Fire z MF :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łooo jejku, cos pieknego!!! szkoda ze tak dlugo wysycha, ale po za tym bombowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne mani :) Widząc to połączenie kolorów mam ochotę stworzyć podobny makijaż u Siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...