Kleancolor po raz pierwszy!

Witacje!!!
Dzisiaj pokaże wam jedno z trzech cudeniek od firmy Kleancolor. Tak jak wcześniej wspominałam lakier te są dostępne tylko w USA, nigdzie indziej się z nimi nie spotkałam. Kiedy przechodziłam obok stoiska z tymi lakierami to pierwsze co mi się rzuciło w oczy to jest to że mają chyba największy wybór gliterów. Bardzo się z tego ciesze bo zapewne kupie jeszcze parę sztuk od tej firmy :)
Dzisiaj przedstawię wam lakier Kleancolor Chunky Holo Candy. Znajduje się w półprzezroczystym koralowo-różowym lakierze.



Oczywiście jako bazy użyłam lakieru Sally Hansen Hot Tamale 170. To jaskrawy,pomarańczowy lakier, który idealnie pasował do gliteru. Lakierem SH malowało się przyjemnie, potrzebował dwóch warstw do krycia. Konsystencja fajna, przyjemna. Na wierzchu mamy owo cudeńko. Jest to Kleancolor Chunky Holo Candy. Na zdjęciach są dwie warstwy.



Lakier jest rzeczywiście śliczny ale ma swoje wady. Strasznie śmierdzi i długo schnie. Sporo czasu po pomalowaniu mogłam jeszcze odbić coś w lakierze. Poza tym malowało się przyjemnie, gliter rozkładał się ładnie, nic się nie wałkowało pod pędzelkiem.

Jak wam się podoba???

Do usłyszenia!!!!

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak by wygladal na jasniejszym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pokazać w ostatnim z postów o Kleancolor :)

      Usuń
  2. Śliczny kolorek + zapraszam do mojego bloga :http://www.aluutq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. PinkFlyingCow ciągle ich używa w tutorialach na yt i byłam ciekawa jak dobre są te lakiery. Ten wygląda bardzo ładnie! Ile za takie cudo trzeba zapłacić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co płaciłam około 3 - 3,5$ ale naprawdę warto ich spróbować.

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...