Golden Rose Classics Charming

W dzisiejszym poście chce wam przedstawić lakier od Golden Rose.Jest to Classics Charming numer 90 piękny miętowy kolor :) Mam w swojej kolekcji bardzo podobny lakier Sally Hansen 340 Mint Sorbet ale ten lakier pokaże w kolejnym poście.
Te dwa lakiery są bardzo do siebie podobne ale jednak Sally Hansen jest jaśniejszy i bardziej kremowy. Natomiast lakier od Golden Rose ma bardziej przyjazną konsystencję ale trzeba nałożyć dwie warstwy minimum. Pod kolorowy lakier nałożyłam odżywkę Nail Tek i na to dwie warstwy kolorowego lakieru a wszystko pokryłam utwardzaczem.






Lakier ten niestety długo schnie ale ja i tak zawsze używam wysuszacza  Sally Hansen Dry Kwik :) Dużym plusem tym lakierów jest cena i warto je spróbować. Firma Golden Rose oferuje duża game kolorystyczna lakierów,każdy może znaleźć coś dla siebie.

Do usłyszenia!!!

1 komentarz:

  1. Z tej serii lakierów GR mam brąz, bez i róż i musze powiedzieć, że jestem dość zadowolona ;) Rzeczywiście cena jest mega korzystna, ale mówiąc szczerze wole dopłacić 3 złote i zainwestowac w GR Rich Color ;) W buteleczce lakieru jest więcej i pędzelek jest dużo lepszy, uwielbiam te szerokie pędzelki ;)

    Obserwuje w nadzieji na więcej kolorów tego lata, pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...