Scaled gradient

Witajcie!!!
Od jakiegoś czasu przeglądając blogi zagraniczne postanowiłam że zrobię scaled gradient. Nie jest to aż tak popularne w Polsce jak np. w Stanach ale mam nadzieję że to się szybko zmieni. Bo naprawdę sztuką jest wykonać taki super gradient.
Obejrzałam wiele filmików na ten temat i w końcu postanowiłam spróbować swoich sił. Na początku wydawało mi się to banalnie proste ale w rzeczywistości trzeba mieć trochę wprawy. Jest sporo wzorów jakie można zrobić ale ja postanowiłam zrobić tylko dwukolorowe.
Jak na pierwszym palcu mi w miarę wyszło to ucieszyłam się jak dziecko :) No ale co tu dużo mówić chyba tak zawsze jest jak coś  fajnie wyjdzie i to jeszcze wykonane pierwszy raz.


Użyłam dwóch lakierów:
- Salon Perfect Baby Blues
- Essie Avenue Maintain
Na wierzch Top Coat Salon Perfect.

Wiem że może to nie jest jeszcze tak cudowny scaled gradient ale jestem z niego dumna. Mam nadzieję że kolejnym razem wyjdzie już dużo lepiej. A na razie pozostawiam Was z moim pierwszym scaled gradient !! :)

Do usłyszenia!!!

10 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł i świetne wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze skojarzenie - morskie fale! Takie trochę kreskówkowe morskie fale! Wygląda bardzo fajnie ;-) Pierwszy raz chyba spotkałam się z tym typem cieniowania na Twoim blogu - pozwolisz, że kiedyś się odpatrzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda przypomina trochę morskie fale :) No jasne możesz takie zrobić, miło mi że się spodobało :)

      Usuń
    2. mi też od razu skojarzyło się z morzem ;D świetnie wyszły ;)

      Usuń
  3. wow, świetnie ci wyszło to zdobienie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) trochę zabawy było ale jakoś wyszło :)

      Usuń
  4. Piękne, ale jak dla mnie troszkę za długie :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, robią wrażenie, bardzo fajne :)
    pozdrawiam KosmetoMaMa

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny efekt ;p
    masz Ty cudne te pazurki, tylko ja bym zmieniła trochę kształt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...