Babeczki :)

Witajcie!!!
Tak jak wcześniej wspominałam w dzisiejszym poście pokaże Wam zdobienie, które wykonałam specjalnie dla mojej przyjaciółki która ma dzisiaj imieniny. Zrobiłam je drugi raz w życiu i jestem zadowolona. Będe musiała dopracować jeszcze kilka rzeczy ale efekt i tak mi się podoba.


Do wykonania tego zdobienia jako bazy użyłam lakieru Sally Hansen  Mint Sorbet 340. Potem malujemy same końce na pomarańczowo ( dłuższy french ). Ja użyłam Sally Hansen  Hot Tamale 170. Kiedy lakier podsechł namalowałam pionowe paski lakierem Life 44 ( z Supher-Pharm). Na koniec za pomocą sondy zrobiłam duże białe kropki a na nich kilka małych. Na sam koniec kiedy wszystko wyschło dodałam holograficzne ćwieki.



Tak wspomniałam jest to zdobienie na specjalną okazję. Mi się bardzo podoba bo jest zupełnie inne a te babeczki strasznie fajnie wyglądają.

Moje paznokcie po kuracji odżywką Nail Tek czują się o wiele lepiej więc w następnych postach pokaże Wam lakiery firmy OPI :)


Do usłyszenia!!!


8 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...