Floral Nail Art

Witajcie!!!
Dzisiaj chce Wam pokazać zdobienie kwiatowe które wykonałam kilka dni temu i do tej pory się pięknie trzyma. Przeglądając blogi w internecie zauważyłam że jest moda na kwiatowe wzory a ja jeszcze takich nie robiłam. Postanowiłam to zmienić, usiadłam i od razu zaczęłam malować.
Nie zajęło to zbyt wiele czasu i wykonałam to pierwszy raz ale efekt mi się podoba.


Jak bazy użyłam lakieru SP Baby Blues, który schnie bardzo szybko i wystarczy jedna warstwa do pełnego krycia. Do zrobienia kwiatów użyłam lakieru SH White On, który jest dla mnie za gęsty ale idealnie pasuje do tego zdobienia. Do przyozdobienia kwiatków użyłam kilku lakierów: Colour Alike Żabianka 485 oraz Prząśniczka 476. Natomiast do namalowania łodygi użyłam lakieru Catrice I'm not a Greenager.
Na koniec dla utrwalenia pomalowałam utwardzaczem od Colour Alike Diamond Hardener.


Bardzo mi się podoba takie mani bo jest letnie i na takie upalne dni bardzo pasuje. Jak ktoś się jeszcze nie domyślił to miały być stokrotki :)


Do usłyszenia!!!




6 komentarzy:

  1. Ale świetne *.*
    Ja chyba bym takich nie zrobiła sama. XD

    Zapraszam do nas:
    http://ourfunfashion.blogspot.com/?m=1

    Ruda ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubię kwiatowe wzory na paznokciach i często maluję , zwłaszcza latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są Twoje motywy kwiatowe ;) a kształt paznokcia jest rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne kwiaty <3
    do tego mani mam tylko jedno zastrzeżenie, środkowy paznokieć też bym pomalowała, bo takich piękności nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :) bardzo fajnie wyglądają te kwiaty na niebieskiej bazie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...