OPI See you in Hollywood

Witajcie!!!!
W dzisiejszym poście przedstawię Wam OPI  See You In Hollywood. Tym razem postawiłam na lakier tej firmy z wykończeniem shimmerowym a w świetle cudownie się iskrzy. Lakier świetnie kryje ale najlepiej położyć dwie warstwy. Niestety lakier nie rozprowadza się równomiernie i w niektórych miejscach są delikatne prześwity. Wszystkie lakiery O.P.I. mają dość gruby pędzelek ale jak dla mnie są idealne. Wole cieńszymi malować ale tymi akurat cudownie się rozprowadza lakier.


Jeżeli chodzi o trwałość to uważam że jest bardzo dobra. Na wierzch położyłam tylko utwardzacz od Colour Alike i myślę że lakier można spokojnie nosić około 5-7 dni bez odprysków. Cena lakieru to 40-50zł.


A wy macie swoje ulubione OPI ??? Bo ten wygląda cudownie a w słońcu jeszcze ładniej :)

Do usłyszenia!!!

8 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki ;)

    Szukam uczestniczek do zabawy na moim blogu. Jeśli masz ochote to wpadnij ;)
    http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja i świetne pazurki , ale przyznam , że nigdy bym tyle nie wydała na lakier :).
    http://opowiadanie-asaijbergo.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor! szkoda mi kasy na OPI, mam tylko jeden z kolekcji DS

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za shimmerami, ale ten wygląda niesamowicie w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, ja nie mam jeszcze żadnego lakieru OPI :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...