OPI DS Extravagance

Witajcie!!!
Święta są już coraz bliżej i już nie mogę się doczekać, chociaż żałuje że nie ma śniegu. Święta przeważnie się z tym kojarzą a teraz zamiast śniegu jest deszcz :( Ale mam nadzieję że przynajmniej na narty pojadę w ferie.
Z czym nam kojarzą się święta? Trudno powiedzieć bo każdemu z czymś innym. Wiem że ostatnio mówiłam że zrobię zdobienie świąteczne ale no musiałam pokazać wam lakier który skradł moje serce i będzie ze mną w święta. Jest to OPI  Extravagance z serii Designer Series.
Dwa pierwsze zdjęcia robiłam na dworzu bo nie wiedziałam czy uchwycę ten "holo" efekt w domu ale ostatnie zostało zrobione  w domu i wygląda cudnie :)


I jak wam sie podoba? No jest to jeden z moich ulubionych lakierów. Jest to ciemne fioletowe bordo, mieniące się fioletowo- różowo- czerwonymi holo drobinkami. A w słońcu to wygląda megaaaa ..... nawet trudno opowiadać o tym lakierze, musicie go mieć w swojej kolekcji. Dzisiaj nie będę się rozpisywała tylko obejrzyjcie zdjęcia.... ja jestem zachwycona tym lakierem. Tak szczerze to jest on bardzo podobny do lakieru O w Bombke od Colour Alike TUTAJ.


Do usłyszenia!!!

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...